לאחר שלוטן התנצל: נתניהו יפגש היום עם משפחת מנגיסטו

    דוד לזר No Comments on לאחר שלוטן התנצל: נתניהו יפגש היום עם משפחת מנגיסטו
    11:30
    06.05.24
    חדשות קול חי No Comments on פינוי האוכלוסייה מרפיח; חמאס מאיים להפסיק את המשא ומתן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש היום (שישי) עם בני משפחת מנגיסטו שבנם אברה מוחזק ברצועת עזה לאחר שהוא עבר את הגבול מישראל לעזה.

    אמש שוחח ראש הממשלה נתניהו עם משפחת הנעדר ושב על המחויבות של ישראל להשיבו הביתה.

    דבריו של נתניהו באים לאחר הסערה סביב פרסום הקלטת דבריו של שליחו של נתניהו יאיר לוטן למשפחת מנגיסטו בהם הוא מזהיר אותם שלא ימתחו ביקורת על ראש הממשלה.

    בדברים שאמר ושפורסמו אמש בערוץ 10 הבהיר לוטן כי מסע ציבורי נרחב למען שחרורו של בנם יביא להארכת המשא ומתן ולהעלאת המחיר שחמאס ידרוש בעבורו.

    בין דבריו אמר לוטן בפגישתו עם משפחת הנעדר כי "מי שהעמיס על אברה את הסיפור בין העדה האתיופית למדינת ישראל השאיר אותו עוד שנה בעזה" ודרש מהמשפחה לא לרשום את תוכן השיחה: "תחליטו מה אתם רוצים – לעבוד ביחד או לעשות הצגות וקונצים. אתם כמוני תהיו אחראים למעשים שלכם".

    אמש לאחר פרסום תיעוד השיחה – שוחח לוטן עם בני משפחת מנגיסטו והתנצל בפניהם על הדברים והדגיש כי הקשר הטוב שגיבש עם המשפחה במהלך החודשים שחלפו יימשך בעבודה משותפת עד להשבת הצעיר הנעדר לביתו.

    ראש הממשלה אמר כי "טוב שליאור דיבר עם בני המשפחה והתנצל בפניהם. ליאור פועל יומם וליל בהתנדבות כדי להחזיר את חיילינו ואזרחינו הנעדרים". הבוקר נדחתה הפגישה ככל הנראה לשבוע הקרוב. המשפחה ביקשה לדחות את הפגישה בשל סערת הרגשות אליה נקלעה בעקבות הפרסום אמש".

    יושב-ראש האופוזיציה, יצחק הרצוג, מתח ביקורת על ראש הממשלה נתניהו ואומר כי לאחר שהתבהרו עובדות חמורות המציירות כשל ניהולי מהמדרגה הראשונה הוא לא ראוי להיות ראש ממשלה.



    0 תגובות